Jump to navigation
Dies 18 i 19 de febrer
Dijous 19 de febrer, 19:30h
Divendres 20 de febrer, 18h
Divendres 20 de febrer, 19h
Divendres 20 de febrer, 20h
Dissabte 21 de febrer, 17h
Dissabte 21 de febrer, 19h
Teatre 'La Rambla de les floristes', un clàssic del teatre català en què ressonen les commocions polítiques de dos moments estructurals en la nostra història recent.
Durada: 1 hora, 50 minuts
A la Rambla de les Flors, s’hi passegen amb tota promiscuïtat les múltiples facetes de la calidoscòpica realitat barcelonina. Testimoni d’excepció de les agitacions polítiques, la parada de l’Antònia ofereix perfums i colors a tothom que s’hi vol acostar, mentre resta fidel al passeig que l’ha vist créixer.
Entre 7 i 25€ | Comprar entrades aquí (enllaç)
Autoria: Josep Maria de Sagarra Direcció: Jordi Prat i Coll Intèrprets: Clara Altarriba, David Anguera, Albert Ausellé, Rosa Boladeras, Marina Gatell, Berta Giraut, Antònia Jaume, Davo Marín, Carme Milán, Albert Mora, Carol Muakuku, Albert Pérez, Xavier Ripoll i Jacob Torres Producció: Teatre Nacional de Catalunya
Web Olot Cultura Web Teatre Nacional de Catalunya