Festival de Dansa 15m2, Microdansa, Santa Coloma de Farners, 2021


Del 21 al 23 de maig
1a edició del 15m2, el festival internacional de microdansa itinerant, que es realitza en espais no convencionals al voltant d’un eix temàtic i una localitat concreta, amb la voluntat de vincular la creació escènica amb el teixit cultural del territori i els àmbits del coneixement. Un festival emergent de petit format que vol reflexionar sobre l’art, la cultura i la societat contemporània.
Aquesta primera edició serà sobre l’obra del pintor colomenc Josep Beulas sota el tema 'Horitzó', i es durà a terme a la seva població natal, Santa Coloma de Farners.
Les creacions de microdansa seran peces de curta durada, entre 15 i 20 minuts, que s’inspiraran amb la temàtica del festival. El moviment i el cos seran l’eix principal de les propostes, si bé la resta de disciplines artístiques hi seran ben rebudes.
Consulta'l aquí (enllaç)
Totes les activitats són gratuïtes, amb aforament limitat.
Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Última Vèrtebra
Facebook Última Vèrtebra
Web 15m2
Web Cultura SCF