Jump to navigation
Divendres 27 de febrer, 18h
Divendres 27 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 20h
Divendres 27 de febrer, 20:30h
Dissabte 28 de febrer, 18h
Dissabte 28 de febrer, 19:45h
Dissabte 28 de febrer, 20h
Espectacle 'Inert?' a càrrec del col·lectiu nyamnyam, una instal·lació performativa per repensar la nostra relació i interdependència amb els objectes, on l'escenari del teatre es converteix en un gran tapís en el qual es combinen projeccions audiovisuals i fragments textuals i sonors amb objectes resignificats d'obres de teatre passades i materials recuperats dels magatzems del Teatre Principal d'Olot.
Edat recomanada: a partir de 10 anys Durada: 1 hora
I si la distinció entre subjectes i objectes només fos una ficció per justificar la jerarquia d'humans sobre no humans? Com ens podem relacionar de maneres més horitzontals amb els objectes, que estan considerats inerts?
'Inert?' és també una pràctica de recerca i d'experimentació que busca explorar i habitar momentàniament aquests interrogants per obrir possibles temporalitats, ritmes, escales, espais, relacions i afectacions mútues amb els objectes que cohabiten l'escena i amb els quals formem els nostres ecosistemes més immediats. Si intentem que les nostres posicions i les d'aquests objectes estiguin en simetria i ens afectin des del mateix pla, amb / des de / contra / entre la matèria que forma els nostres cossos respectius, potser podrem rastrejar i percebre les continuïtats que sempre han existit entre nos(altres).
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web Olot Cultura Web Col·lectiu nyamnyam