Jump to navigation
Dissabte 25 de març, 12h
Dissabte 25 de març, 18h
Dissabte 25 de març, 18:30h
Diumenge 26 de març, 12h
Dies 25 i 26 de març
Diumenge 26 de març
Diumenge 26 de març, 18h
Concert familiar 'Desconcerto', el segon projecte de Jordi Purtí i Orthemis Orquestra (Nova Orquestra de Cambra de l'Empordà), després del gran èxit de 'Concerto a Tempo d'Umore'.
Un espectacle que fusiona la música clàssica amb una posada en escena moderna, combinant el dinamisme del teatre gestual amb el rigor dels grans compositors de la història de la música. És una trobada de qualitat entre la música, el teatre, l'humor i l'emoció dels espectadors de totes les edats i cultures.
Entre 3 i 12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autor i director: Jordi Purtí Jordi Purtí: autoria, actor i director Nacho Lezcano: concertino Natalia Klymyshyn: ajudant de concertino Cecilia Burguera i Ioan Haffner: violins primers David Sanmartí: cap violins 2s Sergi Ruiz i Tamara Caño: violins segons Monica Cruzata: cap de violes Tigran Yeritsyan: viola Violeta González: cap de violoncels Carles Coll Bardes: violoncel Dmitry Yaroslavtsev: contrabaix Diego Miguel-Urzanqui: director titular d'Orthemis Orquesta
Web Olot Cultura Web Orthemis Orchestra