Orchestra Fireluche


Del 19 de març al 27 de juny
Concert de l'Orchestra Fireluche, on presentaran el disc pòstum de Pau Riba 'La Segona Florada', continuació d'Ataràxia, el projecte musical que van presentar plegats el 2019.
Un disc on les noves flors melòdiques, plantades a quatre mans tant pel cantant com per l'orquestra dins el mateix jardí original, es combinen ara amb noves veus i bulbs guardats de flors ja clàssiques, fent reviure un espectacle que, si bé semblava estroncat de soca-rel, ara floreix de nou damunt uns escenaris àvids de sentir-se posseïts per les noves cançons d'un dels nostres més grans poetes.
Durada: 75 minuts
10€ anticipada | 13€ taquilla
Compra entrada aquí (enllaç)
Formació: Marina Boïgues, Elena Gascon, Susanna Gascon, Jordi Subirà, David Sarsanedas, Quim Sitjes, Laura Codina, Núria Valentí, Montserrat Vinyes, Domènec Boïgues i Nina Sunyer
Web Cultura Banyoles
Web Ateneu de Banyoles
Web Orchestra Fireluche