Jump to navigation
Del 9 a l'11 de gener
Del 28 de novembre a l'11 de gener
Diumenge 11 de gener
Del 5 de desembre a l'11 de gener
Del 14 de desembre a l'11 de gener
Dies 10 i 11 de gener
Del 31 de novembre a l'11 de gener
La ciutat d'Olot se suma, un any més, a la celebració del Correllengua, un esdeveniment que reivindica l'ús social del català a través d'activitats culturals i festives, i que enguany ret homenatge a la filòloga i lingüista M. Carme Junyent.
Junyet ha estat una de les figures més compromeses i lliures en la defensa del català. Al llarg de la seva vida es va dedicar tant a l'estudi de les llengües amenaçades i minoritzades com a la defensa del català. De fet, com a coneixedora de les causes i els processos que provoquen la desaparició d'una llengua, fa anys va alertar sobre la seva possible extinció.
"Si de la llengua no ens n'ocupem nosaltres, els parlants, no la salvarà ningú", va afirmar.
16:00h | Sortida de la cercavila de la Font de l’Àngel 16:45h | Acte del Correllengua 21:00h | Reputicànticus. Sopar de cantaires
>> Consulta totes les activitats aquí (enllaç)
Coordinadora d'Associacions per la Llengua Catalana i Òmnium Cultural
Web CAL (Coordinadora d'Associacions per la Llengua Catalana) Web Olot Cultura