Jump to navigation
Dissabte 17 de gener, 21h
Dissabte 17 de gener, 22h
Diumenge 18 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dies 23 i 24 de gener
Del 3 d'octubre al 30 de gener (2026)
Nova edició del Garrotxinàrius, que enguany oferirà un taller de dansa i ball folk amb la participació del grup gallec Ailá.
Ailá surt de les màgiques “foliades” a la casa de Crechas. Una proposta inspirada en el respecte a la tradició i a la música patrimonial gallega però amb una visió sense fronteres, mesclada amb aromes, ritmes i colors d’altres llocs i d’altres cultures, oberta al món sense complexos, i sobretot amb la il·lusió i la curiositat de tot aquell que estima el que fa.
Ailá és un dels representants més nous del tradi, un gènere que excedeix allò musical i en el qual la dansa i la música passen a convertir-se en una manera d’entendre la vida i d’ubicar-se al món.
Presenta el seu treball 'Sansolimón' amb un repertori pensat per cantar i ballar amb una música que ofereix protecció contra un món cada cop més individualista i homogeni.
De 18 a 20h | Taller de dansa 22:00h | Ball i concert
8€s anticipada | 10€ taquilla | 3€ estudiants de música 12€ Taller i ball
Comprar entrada aquí (enllaç)
Ángela Carou: veu i percussió Manuele Pardo: veu, percussió i gaita Nikolay Velikov: violí Xan Pampín: acordió i bombo
Ajuntament d'Olot
Web Olot Cultura