Jump to navigation
Dies 11 i 12 de juliol
Del 10 al 13 de juliol
Dimecres 16 de juliol, 19:30h
De l'1 al 18 de juliol
Del 18 al 20 de juliol
Del 3 al 24 de juliol
Del 27 de juny al 27 de juliol
Del 3 al 31 de juliol
En el marc del cicle Circ a la Plaça, Natura Centrum Est (La natura al centre), una cercavila de Marcel·lí Antúnez que, a través de diferents parades i amb la col·laboració de la banda musical Marceluya y sus Mireyos, la Fal·lera Gironina, els gegantons de Girona i l'Escola d'Art d'Olot, explica una història que convida a reflexionar sobre la nostra relació amb la natura.
Amb 'Natura Centrum Est' Antúnez reivindica una relació més orgànica amb la naturalesa, recuperar la salvatgina, els bestiaris i la bestialitat en els nostres imaginaris, així com establir una genealogia d’aquells/es pagesos, activistes o pensadors que han reivindicat una relació amb la biosfera més sostenible, diversa i amb uns altres temps i procediments que l’allunyin del productivisme i la toxicitat en una època marcada per l’emergència climàtica.
Per fer-ho, compta amb un carro, telons amb finestres articulades que despleguen un imaginari canviant que s’adequa a l’arenga i diferents elements com ara pancartes amb eslògans impactants i amb imatges d’ecopagesos i activistes ambientals rellevants, cavallets de cartró i banderes que encarnen figures animals i gegants de divinitats mitològiques que ens vinculen amb la mare terra.
Tots aquests elements dansen al ritme de la banda musical que entona temes populars i de bandes com Frank Zappa o Pink Floyd mentre dialoguen amb les arengues d’Antúnez.
Entrada lliure i gratuïta
Ajuntament d'Olot
Web Ajuntament d'Olot Web Olot Cultura