Sona Amer, Amer, 2025

9a edició del Sona Amer, que torna a convertir la Vila d'Amer en l'escenari d'un Cicle de Concerts que ja s'ha consolidat com una cita ineludible per als amants de la bona música. La programació oferirà enguany les actuacions de grups com Javier Gurruchaga i la Orquesta Mondragón, Obeses, Los Mambo Jambo Arkestra o la Companyia Elèctrica Dharma, entre altres.
El Sona Amer ofereix actuacions de qualitat en un esdeveniment cultural que, any rere any, ha demostrat que la música pot ser un motor de desenvolupament local, atraient públics de diferents comarques i potenciant l'atractiu turístic d'Amer.
Diumenge 12 de gener:
18h | Teatre El Casal: Javier Gurruchaga i la Orquesta Mondragón
Diumenge 26 de gener:
18h | Teatre El Casal: Obeses
Diumenge 16 de febrer:
18h | Teatre El Casal: Los Mambo Jambo Arkestra
Diumenge 23 de febrer:
18h | Teatre El Casal: The Blowfield Kings
Diumenge 16 de març:
18h | Monestir d'Amer: Heaven on Earth Gospel Choir
Diumenge 23 de març:
18h | Teatre El Casal: Companyia Elèctrica Dharma
>> Consulta'n els detalls aquí (enllaç)
75€ aborament | Entre 12 i 18€ entrada a un concert
Comprar entrada o abonament aquí (enllaç)
Idea Associació Cultural i Ajuntament d'Amer
Joventuts Musicals de Catalunya, Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya i el Consell Comarcal de la Selva
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.