Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer, 11h
Dimecres 11 de febrer, 11h
Diumenge 15 de febrer
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Dies 8, 15 i 22 de febrer
Diumenge 22 de feber, 11h
Diumenge 22 de febrer, 12h
Aula de Cinema és un projecte conjunt entre la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i l’Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC) que pretén difondre la cultura cinematogràfica entre els ciutadans, fomentar el gust pel cinema, acostar el públic al procés de creació d’una pel·lícula i donar visibilitat a les activitats de la Fundació ESCAC.
Les properes conferències que s’han programat es duran a terme entre febrer i març, són gratuïtes i obertes per a tots els públics:
Dilluns 12 de febrer 18h | 'Adaptacions literàries: Hamlet', a càrrec de Daniel Jariod, documentalista i professor a l’ESCAC i de l’UB. Desglòs dels trets característics recurrents (narratius i visuals) de les adaptacions al cinema i la televisió més reconegudes de l'obra de William Shakespeare.
Divendres 16 de febrer 10h | 'Primeras partes siempre fueron buenas', a càrrec de Liliana Torres, directora de la pel·lícula 'Family Tour' i professora a l’ESCAC. El pas del curt al llargmetratge, tot fent un repàs intensiu pel procés de producció i execució, segons les vivències en primera persona d'un dels nostres graduats.
Dilluns 19 de març 19h | 'Guions i llibres', a càrrec de Daniel Agudo, professor a l’ESCAC Professionals de l’audiovisual ens faran un recorregut pels llibres i la seva adaptació al cinema a través dels guions. Com s’elaboren, la seva dificultat i tot el món que hi ha al darrera de la feina d’un guionista.
Gratuït
Xarxa de Biblioteques ESCAC
Web Aula de Cinema