Espectacles
,
2018
Dissabte 21 d'abril, 19h
Casa de Cultura

Teatre 'Invasió subtil i altres contes'

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

FITAG · Festival Internacional de Teatre Amateur de Girona, 2025

Foto: 

Cedida
Girona, Sant Gregori, Campdevànol, Vidreres, La Cellera de Ter

FITAG · Festival Internacional de Teatre Amateur de Girona

Del 26 al 31 d'agost

En aquesta ocasió, és Paco Mir, membre de la companyia Tricicle, qui ens proposa una adaptació fidel al contingut i al llenguatge de l’autor d’ Invasió subtil i altres contes.
Una actriu i dos actors interpreten un total de 33 personatges per representar Invasió subtil, 7 històries més i un grapat de contes brevíssims al llarg de 75 minuts. Els contes que podreu veure són: Invasió subtil | El millor amic | L’arca de Noé | No s’admeten corones I El testament de “La hiena” | Filomena Ustrell | Tot esperit | Vinc per donar fe I Contes brevíssims.
Uns contes que ens parlen de la condició humana, de l’amistat, dels prejudicis, de la mort, del més enllà, de les aparences, de la família,… amb presència, fins i tot, de vampirs, alienígenes i fantasmes!  La mirada que compartirem sobre la realitat quotidiana, trenca tots els esquemes, perquè Calders utilitza la sàtira, la fantasia i un humor corrosiu per descriure la incapacitat de les persones de sortir de la seva zona de confort.
 

Preu: 

6 € / jubilats o pensionistes: 3 € (a la Casa de Cultura)

Més informació: 

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1