Jump to navigation
Dissabte 21 de febrer, 10h
Dissabte 21 de febrer
Dissabte 21 de febrer, 18h
Del 6 al 21 de febrer
Dissabte 21 de febrer, 18:30h
En el marc de la campanya 'Som Comerç Just i Banca Ètica', 1a Fira d’Economia Solidària del Camp de Tarragona amb la presència de més de vint expositors, entre cooperatives i entitats que donaran a conèixer productes i serveis de telefonia i internet, alimentació, gestoria i serveis jurídics, turisme i lleure, educació, finances, energia, tèxtil, comunicació i disseny, etc.
L’activitat central d’enguany és la Cursa d’Orientació del Comerç Just i la Banca Ètica, que recorrerà una vintena d’establiments del centre de la ciutat que treballen amb criteris ètics i de l’economia social i solidària, com ara la venda de productes ecològics i de proximitat, el comerç just, les finances ètiques, el cooperativisme, la inserció sociolaboral per a col·lectius vulnerables, la reducció de residus, etc.
Com cada any també es comptarà amb la presència de les ONG i entitats de la xarxa Som Comerç Just i Banca Ètica: SETEM Catalunya, Oxfam Intermón, Xarxa ECO, Una Finestra al Món, Comitè Oscar Romero, El Sueño de la Campana, URV Solidària, Hammada, Enginyeria Sense Fronteres, Mans Unides, HackLab TGNU, Fundación Vicente Ferrer, ADICAE, CoopCamp.
La Cursa d’Orientació del Comerç Just i la Banca Ètica se celebrarà de 10 a 12h amb sortida i arribada a la Plaça Corsini i s’hi pot participar en les modalitats familiar o esportiva. Comptarà amb premis relacionats amb els productes i serveis de de l’economia solidària i les ONG participants. Les inscripcions estan obertes fins el dimecres 9 de maig i es poden fer online des del web Comerç Just i Banca Ética.
Dissabte 12 de maig, Plaça Corsini de Tarragona
Les activitats se celebraran a la Carpa de circ 'La Berta'.
La moneda de la Fira i la Festa serà l’Ecosol, que es podrà canviar per euros.
SETEM
Departament de Cooperació de l’Ajuntament de Tarragona