Jump to navigation
Del 5 al 10 de desembre
Del 5 de novembre al 14 de desembre
El 7 de novembre al 14 de desembre
Del 5 al 14 de desembre
Del 10 al 14 de desembre
De l'1 de novembre al 15 de desembre
Del 3 al 15 de desembre
Del 29 de setembre al 15 de desembre
‘7 hores amb Frankenstein’ és una marató de cinema amb motiu del 200 anys de l’edició de la novel·la de Mary Shelley. Una marató només pels més fans del monstre, amb la projecció de sis de les emblemàtiques pel·lícules que la pantalla gran ha dedicat a aquest personatge.
Els films que es projectaran seran ‘Frankenstein’ (1931) i 'La novia de Frankenstein' (1935) de James Whale, ‘Frankenstein y el hombre lobo’ (1943) de Roy William Neill, ‘El jovencito Frankenstein’ (1974) de Mel Brooks, ‘La maldicion de Frankenstein’ (1957) de Terence Fisher i ‘Carne para Frankenstein’ (1973) de Paul Morrissey i produïda per Andy Warhol.
Entrada gratuïta amb invitació, que caldrà recollir a partir del dimecres 5 de setembre a les taquilles del Teatre Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Web Ajuntament de Tarragona