Jump to navigation
Del 6 de febrer al 29 de març
Mes de març
Dissabte 4 d'abril, 20:30h
Del 14 de març al 5 d'abril
Del 3 al 7 d'abril
Del 14 de gener al 10 d'abril
Diumenge 12 d'abril, 18h
Diumenge 19 d'abril, 18h
Concert de Suu, que després d'un trepidant 2020, en què ha publicat el seu disc Ventura, produït pel músic Carlos Sadness, i que ha esdevingut cançó de l'estiu de TV3, emprèn el 2021 amb més força que mai trepitjant els escenaris dels festivals i recintes més rellevants del país.
La Suu és una de les artistes catalanes més seguides i escoltades de l'actualitat. I no només això, sinó que el 2020 ha sabut demostrar la seva versatilitat, adaptantse a les noves circumstàncies sanitàries i socials, i essent capaç d'oferir formats i repertoris especials que l'han convertida en una de les artistes que més han tocat en plena crisi del coronavirus.
15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Bateria: Guillem Arnau Gabarró Baix i cors: Arnau Folch Mas Veu principal: Susana Ventura - Traveset Giménez Guitarra i cors: Miquel Cubero Benet Saxo: Arnau Bonet Armengol Trombó: Edgar Gómez Bausa
Ajuntament de Roses
Web Suu Web Roses Cultura Web Ajuntament de Roses