Festival Dixieland de Tarragona, 2023

28a edició del Dixieland, Festival de Jazz de Tarragona, que tornarà a escampar la millor música jazz per tots els racons de la ciutat, i ho farà amb una programació que oferirà una trentena d'activitats entre concerts, sessions balls, xerrades i tallers entre d'altres.
Alguns dels artistes destacats a nivell internacional són Xavi Torres, pianista tarragoní i un dels músics amb més projecció al panorama jazzístic europeu; la cantant i rebel del soul Koko-Jean & the Tonics, una de les artistes més estimades del festival; el cubà Carlos Sarduy, espectacular trompetista i percussionista, pianista i compositor que ha col·laborat amb artistes com Chucho Valdés, Bebo Valdés i Ojos de Brujo, entre molts altres; i els artistes Magalí Sare & Manel Fortià, que experimenten i descomponen cançons populars i tradicionals de la península Ibèrica i Sud-Amèrica.
Consulta'l aquí (enllaç PDF), o aquí (enllaç)
Ajuntament de Tarragona
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.