Jump to navigation
Del 13 al 29 de març
Dies 11 i 12 d'abril
Del 10 al 12 d'abril
Dissabte 18 d'abril
Del 10 al 19 d'abril
Del 20 de març al 26 d'abril
Cada dijous
En el marc de la 6a edició de la Primavera del Cava, maridatge de formatges Xerigots i dinar de paella, una proposta que ofereix un tast de formatges fets amb la llet de primavera, cosa que els hi aporta uns matisos i sabors molt especials.
El tast anirà dirigit pel Jordi Bertran de Xerigots, empresa puntera en afinar formatges d'arreu de món i treure'ls al mercat en el moment òptim de maduració. El Robert Jovani presentarà els caves i vins triats expressament per a maridar amb cada un dels formatges. Un cop acabat el tast es farà un dinar de primavera amb amanides, paella, postres, i tot maridat amb els vins i caves de Jovani Vins.
Tant el tast com el dinar es faran a la terrassa sobre el mar de vinyes, des d'on es podrà gaudir de tota l'essència de la primavera.
De 12 a 16h
38€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
AECAVA i Jovani Vins
Web La Primavera el Cava Web AECAVA Web Jovani Vins