Jump to navigation
Dissabte 28 de febrer, 18:30h
Dies 28 de febrer i 1 de març
Diumenge 1 de març, 12h
Diumenge 1 de març, 18h
Diumenge 1 de març, 19h
Dissabte 7 de març, 18h
Dissabte 14 de març, 17h
En el marc del cicle Diumenges al Teatre, espectacle familiar 'Llepafils' de la companyia Teatre al Detall, que porten una recepta on la imaginació, el joc, la música i l'humor seran els millors ingredients. L'embolic està servit i la diversió assegurada.
Durada: 55 minuts
En Lluïset no vol menjar res de res! Només PATATES FREGIDES!
Els seus dos cuiners particulars, en Llòfia i l’Olívia, han de tenir el menjar a punt i fer-lo esmorzar, dinar i sopar. És una tasca molt dura cuinar per aquest marrec Llepafils. Els dos cuiners n'estan fins al capdamunt i ja no poden més: "Si avui no menja, pleguem!"
Però avui, avui serà diferent... en Llòfia tindrà una gran idea: i si deixen entrar al menut a la cuina? I si participa de la màgia i l'alquímia dels fogons?... Pot ser tot un espectacle! Potserd'aquesta manera... potser així... així: potser si!
6€ general | 3€ reduït Comprar entrada aquí (enllaç)
Autor: Jordi Palet Direcció i coreografia: Joan Maria Segura Bernadas Repartiment: Xavi Idàñez i Txell Botey Escenografia: Fortià Coromina Música: Jordi Riera Vestuari i atrezzo: Victor Peralta Iluminació: Jordi Llongueras Producció: Produccions Teatre al detall
Ajuntament de Cambrils
Web Ajuntament de Cambrils Web Teatre al Detall