Música
,
2024
Diumenge 3 de novembre, 18:30h
Orfeó Popular Olotí

Concert de Toni Vaquer Sextet

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

Festival Terrer Empordà 2025

Foto: 

Cedida
Vilabertran, L'Escala, Cadaqués, El Port de la Selva, Calonge-Sant Antoni

Festival Terrer Empordà

Del 15 al 18 de maig

En el marc del cicle Jazz de Prop, concert de Toni Vaquer Sextet, formació encapçalada pel mallorquí Toni Vaquer, un dels músics més rellevants de la seva generació. Pianista, compositor, arranjador i bigbandista, és un dels puntals del projecte pedagògic del Conservatori del Liceu, on dirigeix el Liceu Gran Esnsemble.

En solitari, ha signat una obra extraordinària amb formacions grans —Glissando Big Band, Voodoo Collective, etc.— i agrupacions petites, amb l'ull posat sempre en diferents gèneres —jazz, clàssica, contemporània i, fins i tot, rock— i una especial sensibilitat com a creador.

L'any 2015, per encàrrec de l'Estival de Jazz d'Igualada, va posar en marxa un sextet amb peces compostes expressament per als músics que l'acompanyen, amb un peu a l'avantguarda. El resultat és un disc, 'Noninó' (Underpool, 2016), i un ensemble dinàmic, que cerca contínuament noves vies d'expressió i transforma el repertori; una mena de 'work in progress' a les mans d'un músic tan formidable com els seus companys de viatge.

Preu: 

10€

Organitza: 

Músics Associats

Col·labora: 

Ajuntament d'Olot

Més informació: 

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1