Monòleg 'El gegant del pi' de Pau Vinyals

Espectacle 'El gegant del pi', de Pau Vinyals, que escriu i interpreta aquest monòleg on narra un viatge del poble a la ciutat i de la ciutat al mig del bosc i del bosc al menjador de casa.
Una autoficció de l'herència rebuda, d'un intent per encarar la construcció d'una llar.
En Pau és un home de 33 anys, l'edat de Crist. S'acaba de comprar un pis amb la seva dona al barri del Raval de Barcelona.
És feliç amb la seva feina i la Judit. S'estimen, es miren amb amor i tendresa mentre van treient de les caixes tots els objectes i els col·loquen al seu lloc: un cartell de Tortell Poltrona, un electrocardiograma, fotos, fotos de família feliç; un dinar de Nadal, Setmana Santa, un salt a la piscina... recorda com estimava el seu avi. El seu avi era franquista.
17€ general | 15€ reduït
Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria i interpretació: Pau Vinyals
Direcció: Pau Vinyals i Júlia Barceló
Escenografia i il·luminació: Judit Colomer Mascaró
Disseny espai sonor: Arnau Vallavé
Ajuntament de Palamós
Web Teatre La Gorga
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.