Jump to navigation
Monòleg ‘Vània’, amb Joel Joan i dirigit per Nelson Valente. Vània és una recreació de la magistral obra d’Anton Txèkhov ‘L’oncle Vània’ (1897) en format monòleg. Simon Stephens proposa una relectura del text de Txèkhov que transcorre en l’actualitat i fora de la Rússia tsarista.
Durada: 90 minuts
Vània és un mosaic de diferents personatges ancorats a una casa pairal fora de la gran ciutat on vuit personatges passen el que serà probablement el seu últim estiu allí. Com en altres clàssics de Txèkhov allò important no és la trama o fil argumental de l’obra sinó la vida soterrada dels seus personatges. La seva autèntica vida interior, els estats d’ànim d’uns homes i unes dones que, amb més o menys angoixa i amb més o menys resignació, assisteixen a l’acompliment del destí que els ha correspost.
20€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria: Simon Stephens Traducció: Joan Sellent Direcció: Nelson Valente Intèrprets Joel Joan Escenografia i vestuari: Albert Pascual Caracterització: Imma Capell Direcció de producció: Núria Costas
Ajuntament de Roses
Web Roses Cultura Web Ajuntament de Roses
Dissabte 4 d'abril, 17h
Dissabte 4 d'abril 17h
Diumenge 5 d'abril, 12h
Divendres 10 d'abril, 20h
Dissabte 11 d'abril, 20h
Dissabte 11 d'abril, 20:30h
Diumenge 12 d'abril, 18h