Llibre 'El Totò de Vilallonga. Memòries d'un operador de cinema', de Jordi Sardiña i Josep Maria Vallès

Presentació del llibre 'El Totò de Vilallonga. Memòries d'un operador de cinema', obra escrita a quatre mans entre el periodista Jordi Sardiña i Josep Maria Vallès, el Totó, operador de cinema i creador del Museu del Cinema de Vilallonga.
Josep Maria Vallès va ser operador de cinema durant molts anys a Reus, en sales ja desaparegudes, i del propi Centre Recreatiu de Vilallonga, que presumeix de tenir la sala amb el millor equip de so de la província de Tarragona.
Totò fa referència a Salvatore Di Vita, conegut al film per aquest renom, el nen que protagonitza la pel.lícula 'Cinema Paradiso', gran amant del cinema, que seria projector i, de gran, afamat director.
ACTE Cambrils
Instagram ACTE Cambrils
Web Ajuntament de Cambrils