Jump to navigation
Divendres 24 d'abril, 20h
Dissabte 25 d'abril
Diumenge 26 d'abril
De febrer a abril
Dies 2 i 3 de maig
Diumenge 3 de maig, 11h
Diumenge 24 de maig, 9h
Dissabte 30 de maig, 10h
Amb motiu del Dia Mundial de l'Activitat Física, 5a edició de la Caminada Popular a Masmolets, enguany sota el lema 'És temps per moure's', una proposta que sorgeix de la tasca en xarxa del Grup de Treball de Salut Comunitària de Valls format per diferents serveis públics i entitats vallenques.
El format de la caminada a Masmolets és de nivell mitjà/baix amb l'objectiu de potenciar que tothom qui vulgui hi pugui participar. Es tracta d'un recorregut que sortirà des del CAP Ignasi Sarró, seguidament es passarà pels carrers Robert Gerhard, Balmes, Mirador, cap a la Xamora i s'agafarà el camí de la Verneda fins a Masmolets. La tornada serà a la inversa. És important dur esmorzar i aigua.
Cal fer inscripció prèvia al CAP Ignasi Sarró (c. de la Vallvera, 8) o trucant al telèfon 977 602 000. L'horari d'atenció és de dilluns a divendres de 8 a 20h i dissabtes de 8 a 15h.
Pla d'Acció Comunitària Inclusiva de Valls i CAP Ignasi Sarró
Web Ajuntament de Valls