Jump to navigation
Dissabte 2 de maig, 20h
Del 24 d'abril al 2 de maig
Del 25 d'abril al 3 de maig
Diumenge 3 de maig, 18h
Del 7 de març al 3 de maig
Del 30 d'abril al 3 de maig
Dijous 7 de maig, 21h
Divendres 8 de maig, 20h
Quarta edició del cicle de concerts 'Mar Acústic', amb 22 propostes musicals a bord d’un llaüt català, una embarcació històrica restaurada que es converteix en pati de butaques per gaudir de la música en directe i descobrir l’acústica natural dels indrets més espectaculars del Cap de Creus amb sortida a les 18 h des de Port Lligat (Cadaqués).
Els concerts —íntims, de petit format i d’alta qualitat— es realitzen en escenaris immillorables, on la llum natural i l’acústica de l’espai són part fonamental de l’espectacle. Paratges com la Cova de l’Infern, d’una bellesa espectacular, serveixen de marc excepcional per gaudir de la música en directe.
> Consulta tots els detalls aquí (enllaç)
Dijous 3 de juliol: Vestido estampado Divendres 4 de juliol: Akaju Dissabte 5 de juliol: Pablito Diumenge 6 de juliol: Paxaras Dijous 10 de juliol: Denis Taser i Ciro Montanari Divendres 11 de juliol: Leila Claud Dissabte 12 de juliol: Carlos Coronado Dissabte 19 de juliol: Afra Dissabte 26 de juliol: The Escarteen Sisters Dijous 31 de juliol: Manon Chevalier & Leandro Lopez-Nussa Dissabte 2 d'agost: Daniel Felices Dijous 7 d'agost: Selva de Mar Divendres 8 d'agost: Montserrat Martos & Carlos Corronado Dissabte 9 d'agost: XY Diumenge 10 d'agost: Hard Bolero Dijous 14 d'agost: Intactvs Diumenge 17 d'agost: Naiara Armendariz i David Fractals Dijous 21 d'agost: Rusó Sala Divendres 22 d'agost: Keryda Diumenge 24 d'agost: Concert sorpresa Dijous 28 d'agost: Ana Rossi Dissabte 30 d'agost: Cordes Sur La Mer
*Aforament reduït, màxim 30 persones per concert.
Reserves al 630 54 82 96 o a través del web (enllaç)
Mar Acústic
Web Mar Acústic Instagram Mar Acústic