Música
,
2025
Dimarts 23 de setembre, 21h
Basílica de Santa Maria

Concert de Tombant Duo

En el marc del Mediterranean Guitar Festival, concert de Tombant Dúo, format per la guitarrista Maria Camahort i la cantant Mariona Llobera, que celebra l'essència de la música clàssica i tradicional, i ofereix una vetllada musical marcada per la bellesa i la tragèdia, però també per la ironia i l'humor.

Recorrent diversos estils i períodes de la música, des del segle XVII fins als nostres dies, el diàleg entre la veu i la guitarra portarà al públic en un viatge sonor a través de melodies atractives, ritmes marcats i fascinants relats.

Amb l'elegància del cant clàssic i la calidesa de la guitarra tradicional, Tombant Dúo ofereix una experiència musical que uneix tècnica i emoció a cada acord i cada nota.

Preu: 

Des de 12,5€ | Comprar entrada aquí (enllaç)

Organitza: 

Mediterranean Guitar Festival

Més informació: 

  • imatge de control 1per1