Jump to navigation
Diumenge 25 de gener, 18h
Del 23 al 25 de gener
Diumenge 25 de gener
Diumenge 25 de gener, 20h
Del 24 al 26 de gener
Divendres 30 de gener, 20h
Fítxa artística: Direcció: Sergi Belbel Intèrprets: Emma Vilarasau, Mercè Sampietro, Lluís Soler i Jordi Banacolocha, Xavi Ripoll, Queralt Casasayas, Gemma Martínez. Producció: Focus
Fedra, enamorada del seu fillastre Hipòlit i empesa per la seva confident, Enona, confessa la seva passió. Ferida pel rebuig d’Hipòlit, ella no pot amagar el seus sentiments davant del seu espòs i rei d’Atenes, Teseu.
Colpida per un profund sentiment de culpa, Fedra s’endinsa en un infern personal. La seva passió desbordant i irrefrenable la conduirà, a ella i a la resta de personatges, a un tràgic destí.
Racine compon en aquesta tragèdia un retrat profund, apassionant i colpidor del desig i de la sexualitat femenines.
Preu: 26 euros.