Jump to navigation
Divendres 12 de desembre, 19h
Dissabte 13 de desembre, 11h
Del 22 de febrer al 13 de desembre
Del 27 de setembre al 13 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 11h
Diumenge 21 de desembre
Dies 14, 21 i 28 de desembre
Dissabte 10 de gener, 11h
Ruta teatralitzada a càrrec de l'actor Jaume Martell, per donar a conèixer i posar en valor la figura d'Antoni Rovira i Virgili, intel·lectual, periodista i polític tarragoní que dona nom a la Universitat.
Una activitat que proposa un viatge de poc més d'una hora i mitja per espais emblemàtics del casc antic de la ciutat. A cada parada, el públic descobreix diferents moments que van marcar la vida i el pensament d'un intel·lectual que va defensar al llarg de la seva vida la cultura catalana, la democràcia i l'autogovern.
Antoni Rovira i Virgili va néixer a Tarragona l'any 1882. Com a periodista, va col·laborar i dirigir diversos mitjans, defensant sempre la llengua i la cultura catalanes. Com a polític, va ser fundador d'Acció Republicana de Catalunya i un membre rellevant d'Esquerra Republicana de Catalunya i va participar activament en el govern de la Generalitat durant la Segona República i, més endavant, des del seu exili a Perpinyà, on va morir amb 67 anys.
Gratuït, amb aforament limitat.
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
Unitat de Comunicació i Divulgació de la Ciència de la Universitat Rovira i Virgili, ComCiència
Web ComCiència