Jump to navigation
Del 22 de gener al 10 de desembre
Dijous 11 de desembre, 20h
Divendres 12 de desembre, 19h
Divendres 12 de desembre, 20h
Divendres 12 de desembre, 20:30h
Divendres 12 de desembre, 21h
Del 27 de febrer al 12 de desembre
En el marc del 17è Festival Internacional de Música (FIM) de Tarragona, concert a càrrec de l'orquestra barroca Vespres d'Arnadí, creada l'any 2005 per Dani Espasa i Pere Saragossa, que ofereix versions plenes d'emoció, frescor i espontaneïtat, utilitzant instruments d'època i basant-se en fonts històriques.
El seu nom recorda els concerts que al segle XVIII, eren habitualment oferts als vespres com a postres dels sopars distingits de nobles i burgesos. Carabassa, sucre i ametlles són els ingredients de l’arnadí, un dels postres més antics del sud de València.
En aquesta ocasió, Vespres d’Arnadí, Maria Hinojosa i Josep Ramon Olivé s’uneixen al voltant de la creació de la flautista i il·lustradora Marina Durany.
Enllaç
Venda d’entrades a:- Auditori Diputació (c. Pere Martell, 2)- Escola i Conservatori de Música de la Diputació (c. Cavallers, 10) [Entre setmana de 10 a 20h]
Web Festival Internacional de Música (FIM 2017) Web Vespres d'Arnadí