Ja ben entrada la Tardor, els paisatges de Ponent ens brinden una paleta de colors variadíssima i un encant especial. No només hi fa l'aparició, quan menys t'ho esperes, la boira, aquest fenomen meteorològic tant nostrat, sinó també que a tot bon observador li sorprén com es manifesta el canvi estacional en els nostres camps, pobles i ciutats. Algunes fulles del arbres cauen, altres resisteixen el vent estoicament i les viles s'omplen de xemeneies que comencen a escalfar les llars preparar-se per l'hivern. Tota excusa és bona per omplir la motxilla d'experiències i per això no heu deixat de sortir de casa al llarg del cap de setmana i ens regaleu, compartir-ñes amb nosaltres, les vostres escapades, les visites culturals i les vostres trobades amb els amics, la familia o amb un mateix (no que és poca cosa). Per això reiterem el nostre missatge: Gràcies! Per ser fidels a la nostra petició, per fer gran l'etiqueta #surtdecasaponent, per donar-li sentit, per donar-nos permís per saber com gaudiu de les petites coses i per sentir-vos tant a prop nostre setmana rere setmana! Gràcies!