Cap Butaca Buida, 2025

Segona edició de Cap Butaca Buida, iniciativa que torna amb el gran repte col·lectiu d'aconseguir que s'omplin les platees dels teatres d'arreu de Catalunya per homenatjar com mai les arts escèniques. Un sold out massiu, inèdit al món, i amb un protagonista principal destacadíssim: el públic.
Un esdeveniment sense precedents per fer d'aquesta data la primera gran Diada del Teatre a Catalunya, un Sant Jordi de les arts escèniques que volem que es converteixi en una celebració anual.
Consulta'l aquí (enllaç)
Associació d'Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA), Time Out i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Web Cap Butaca Buida
Instagram Cap Butaca Buida
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.