Jump to navigation
Del 15 de gener a l'1 de març
De l'11 de desembre a l'1 de març (2026)
Del 20 de gener al 7 de març
De l'11 de desembre al 8 de març (2026)
Del 12 de febrer al 13 de març
Del 16 de gener al 15 de març
Del 19 de desembre al 15 de març (2026)
Del 27 de febrer al 22 de març
Exposició 'Lluís Llach. Com un arbre nu', un viatge multisensorial a través de les cançons de Llach. Una mirada artística i personal pels territoris per on ha transitat la sea obra.
Dividida en diferents àmbits, l'exposició no pretén ser un recorregut cronològic a través dels discos i concerts del cantant sinó que ens proposa una experiència íntima a través dels paisatges simbòlics que han conformat l'imaginari del cantant empordanès; ens convida a un joc de descoberta que dona forma física a les seves paraules i a la seva música. Això s'aconsegueix exposant objectes que formen part de les seves cançons en un entorn teatral i màgic, en que la llum, el so i l'escenografia ens conviden a somniar. Fins i tot, a través d'una innovadora experiència immersiva, podrem tornar a veure i escoltar Lluís Llach al piano, que ens cantarà quasi a cau d’orella 'Com un arbre nu'.
Desembre, gener, febrer i març: De dimarts a dissabte: de 10 a 20h Diumenges i festius: d'11 a 19h Dies tancats: 25 i 26 de desembre, 1 i 6 de generAbril: Dimarts a dissabte: 11h - 21h Diumenges i festius: 11h - 19h
> Dilluns tancat, excepte festius.
Lluís Danés
Entrada lliure i gratuïta
Arts Santa Mònica i Grup Enderrock
Web Arts Santa Mònica