Jump to navigation
Divendres 23 de gener, 19h
Dies 11, 18 i 25 de gener
Diumenge 25 de gener, 11h
Del 23 al 30 de gener
Divendres 20 de febrer, 19h
Diumenge 22 de feber, 11h
Dies 14, 15 i 16 de març
Del 21 de gener al 18 de març
Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, jornades 'Dones i Creativitat' amb diverses activitats (xerrades, converses entre editories, mostra audiovisual i una acciò poètica musical) amb aquestes dues temàtiques com a eix central.
Dijous 5 de març 18:00h | El llindar invisible. Fronteres entre tècnica i creativitat en els oficis audiovisuals. Xerrada amb Yolanda Olmos, Inés Tarradellas, Alba Cros i Alejandra Molina, conduïda per Elisabet Prandi.
19:45h | Creativitat i diversitat. Sumant mirades. Mostra de peces curtes de disset creadores audiovisuals. Col·laboració amb l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya.
Divendres 6 de març 18:00h | Amplificadores, de les autores a les lectores Conversa entre les editores Ester Andorra, Laura Huerga, Marta Rubirola, Mar Carrera i Aida Iglesias de Prada.
19:45h | Territori comanxe del dubte. Acció poètica musical coordinada per Sònia Moya. Participen les poetes Josefa Contijoch, Anna Aguilar-Amat, Meritxell Cucurella-Jorba, Maria Isern i Sònia Moya. Acompanyades amb la dansa de Nàdia Pesarrodona i la música i veus de Marta Roma i Magalí Sare.
*En cloure les jornades, s'oferirà una copa de cortesia.
Entrada lliure amb aforament limitat.
Arts Santa Mònica
Web Arts Santa Mònica Facebook Arts Santa Mònica