Jump to navigation
Dies 8, 15 i 22 de febrer
Diumenge 22 de feber, 11h
Diumenge 22 de febrer, 12h
Dijous 26 de febrer, 19h
Dijous 26 de febrer, 18h
Del 17 al 26 de febrer
Dissabte 28 de febrer
13a edició del Blanc! Festival, conferències, masterclasses i activitats entorn del disseny i la creativitat professional, amb el focus posat en el talent emergent i el reconeixement als grans mestres i pioners del disseny del nostre país.
Enguany el festival compta amb un programa de 10 conferències i 3 masterclasses, on es parlarà de disseny, identitat, wearables i biotecnologia, il·lustració, ètica en el disseny i experiència d'usuari, tipografia, arquitectura i creativitat. Un esdeveniment 100% en línia, en rigorós directe des del Museu del Disseny de Barcelona.
Enguany el Mestre del Blanc! és el dissenyador gràfic, pintor i músic Josep M. Trias i Folch, membre fundador de l'Associació de Dissenyadors Professionals (ADP) d'àmbit estatal (1980-1982). Ha estat professor de l'Escola Massana, a Elisava, a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) de Comunicació Audiovisual, i la Business School de Copenhaguen.
Comprar entrada aquí (enllaç)
Museu del Disseny
Web Blanc! Festival Web Museu del Disseny de Barcelona