Jump to navigation
Del 20 de setembre al 23 de desembre
Del 20 al 26 de desembre
Dies 26 i 27 de desembre
Dies 26 i 27 de desembre, 19h
Dies 25 i 28 de desembre, 18:30h
Del 25 al 28 de desembre
Del 20 al 28 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre, 18:30h
En el marc de la 11a edició del Barcelona Districte Cultural, espectacle de dansa 'Crisálida', del creador escènic i ballarí Antes Collado. Una proposta que pretén desdibuixar el contorn de l'ésser humà, treballant elàsticament entre imatges recognoscibles i cossos per descobrir, per a acollir no sols el que es coneix, el nostre esgotat present, sinó el que és irrecognoscible i que encara ha d'arribar.
Un cos empresonat en un terrari –paisatge patètic i esgotat– que a través de la dansa acull figures i imatges que ho impulsen a un futur encara sense noms ni formes.
Paul Celan insistia en la naturalesa dialògica del poema (i per extensió, de les arts en general), afirmant que el poema sempre està venint, sempre de camí cap a alguna cosa. Cap a alguna cosa oberta, ocupable, potser cap a un Tu assequible. La qüestió que ens ronda des de l'inici és: què passa quan aquest Tu no és assequible, sinó que més aviat s'ha assecat, s'ha oblidat de la seva capacitat essencial d'escolta i acolliment?
Entrada gratuïta
Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Institut de Cultura de Barcelona - Ajuntament de Barcelona
Web Antes Collado Facebook Barcelona Districte Cultural Web Barcelona Districte Cultural