Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre, 17h
Dissabte 20 de desembre
Del 3 al 20 de desembre
Diumenge 21 de desembre
Del 28 de novembre al 21 de desembre
Del 5 al 21 de desembre
Del 13 al 21 de desembre
Dies 20 i 21 de desembre
Celebració de la tradicional Revetlla de Sant Joan al barri de Sarrià, amb sopar a càrrec del Cafè Orlandai, rebuda de la Flama del Canigó i ball a ritme de focs i petards.
*Com a novetat, enguany també es pot reservar taula i cadires per organitzar un sopar de carmanyola.
Menú: - Aperitiu - La mítica fideuà - Coca - Pa, aigua i vi Preu: 18€/persona | 10€/infant (fins a 12 anys) *Venda de tiquets al Cafè Orlandai
20:00h: Obertura de portes al Cafè Orlandai i a la Plaça del Xiprer 21 - 22h: Sopar de revetlla, a càrrec del Cafè Orlandai 22:10h: Arribada de la flama i lectura de manifest 22:20h: Cercavila 22:30h: Encesa de la foguera a la Porta de Sarrià, amb coca i cava! 23:00h: Ballaruca per a tothom a la Casa Orlandai amb els Sacromonte Kings i la seva selecció de temes de rumba, funky, boogaloo, latin, i molt més!
Reserves a la Casa Orlandai personalment o enviant un correu a recepcio@casaorlandai.cat, especificant nom i cognoms i quantes persones sereu (infants inclosos).
Associació Cultural Casa Orlandai
Web Associació Cultural Casa Orlandai Facebook Associació Cultural Casa Orlandai