Jump to navigation
Dissabte 27 de desembre, 19h
Dissabte 27 de desembre
Dies 7, 20 i 27 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre
Del 19 al 28 de desembre
Del 20 al 30 de desembre
Del 6 al 30 de desembre
El passat agrícola del barri de Sant Andreu de Palomar es fa evident durant la desfilada dels Tres Tombs, que enguany tindrà lloc la vigília del dia de Sant Antoni.
És la primera de les dues que es fan a la ciutat i hi trobareu els llancers de la Guàrdia Urbana, bandes de música, cavalls, genets, amazones i tota mena de carruatges: calesses, berlines, tartanes, faetons, carros de traginer… En arribar al passeig de Fabra i Puig, la cavalcada fa tres tombs entre el carrer Gran de Sant Andreu i el de Concepció Arenal.
Recorregut: c/ de sant Adrià, c/ del Segre, Passeig de Torras i Bages (fins al c/ de Valentí Iglésias), Passeig de Torras i Bages, c/ del Segre, c/ de Virgili, Rambla de l’Onze de Setembre, Passeig de Fabra i Puig (Tres Tombs entre el c/ Gran de Sant Andreu i el de Concepció Arenal).
10:00h: Concentració al recinte de la Fabra i Coats 11:30h: Sortida 12:00h: Benedicció
Activitat gratuïta
Web Barcelona Cultura Popular