Correfoc de Festa Major de Sant Joan Despí, 2023

També et pot interessar
En el marc de la Festa Major de Sant Joan Despí, torna el Gran Correfoc, amb la plantada de bèsties, cercavila, petardada conjunta i fi del correfoc.
> Colles participants: Colla de Diables de Sant Joan Despí, Diables de Torrelles, Diables de Sant Cugat del Vallès, Diables de Sant Just Desvern, Diables de Sants, Ball de Diables de Cornellà de Llobregat i Diables de Cerdanyola del Vallès.
> Dracs i dragones participants: Drac Braulio de Sant Joan Despí i Dragona Espurna de Sant Joan Despí.
20:00h | Plaça del Mercat:
Plantada del Braulio i l'Espurna
20:45h | Tabalada
> Recorregut: plaça del Mercat, carrer de J.F. Kennedy, plaça d'Espanya, carrer de Joan Maragall, plaça de Sant Joan, carrer de Josep Maria Pi i Suñer i plaça del Mercat.
21:45h | Inici del correfoc
> Recorregut: carrer de John F. Kennedy, plaça d'Espanya, carrer de Joan Maragall, plaça de Sant Joan, carrer de Josep Maria Pi i Suñer i plaça del Mercat.
22:45h | Plaça del Mercat:
Petardada conjunta i fi del correfoc
>> Consulta'l aquí (enllaç)
Colla de Diables de Sant Joan Despí i Ajuntament de Sant Joan Despí
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.