Jump to navigation
Dissabte 28 de març, 12h
Dissabte 28 de març, 20h
Del 25 al 28 de març
Del 21 de febrer al 28 de març
Diumenge 29 de març
Representació teatral de l'obra 'La Infamia', basada en el llibre 'Memorias de una infamia', de la periodista d'investigació i activista mexicana Lydia Cacho.
El muntatge relata el segrest i les tortures que Cacho va patir al seu país per haver denunciat una xarxa internacional de pedofília i, sobre l'escenari, 'La Infamia' combina la narrativa teatral i la cinematogràfica amb una posada en escena immersiva.
De dimecres a dissabte: 20:00h Diumenges: 17:00h
Lydia Cacho és una periodista i activista mexicana que ha lluitat durant tota la seva vida contra la violació dels Drets Humans. El 2005 va ser segrestada i torturada per haver denunciat una xarxa internacional de pedofília. Aquesta obra narra aquests fets combinant d'una manera genial la narrativa tealtral amb la cinematogràfica.
Entre 17,50 i 25€ | Compra l'entrada aquí (enllaç)
Autora: Lydia Cacho Direcció: José Martret Intèrprets: Marta Nieto o Marina Salas
Teatre Borràs
Web Teatre Borràs