Jump to navigation
Diumenge 18 de gener
Dies 11, 18 i 25 de gener
Jornades 'Les ciutats i el mar', amb debats per a discutir els grans reptes que les ciutats costaneres, cada vegada més vulnerables als efectes del canvi climàtic, hauran de fer front durant les properes dècades.
Unes jornades que volen contribuir al debat sobre l'estat actual de les ciutats costaneres i posar un èmfasi especial en la condició dels seus espais urbans i les pràctiques que afecten els sistemes estuaris, costaners i marítims del seu voltant.
A través d'un programa que posa en diàleg veus locals i internacionals, els debats oferiran una reflexió històrica, cultural i científica de la relació entre mar i terra, com també un espai per repensar noves maneres d'habitar aquestes àrees tan vulnerables.
Consulta'l aquí (enllaç)
CCCB
Universitat IUAV de Venècia
Web CCCB