Jump to navigation
Divendres 23 de gener, 19h
Dies 11, 18 i 25 de gener
Diumenge 25 de gener, 11h
Dijous 29 de gener, 19h
Del 23 al 30 de gener
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Diumenge 22 de feber, 11h
Taller de cistelleria al Monestir de Pedralbes a càrrec de Mònica Guilera, artesana cistellera, que comentarà algunes de les peces de cistelleria de la col·lecció del monestir i explicarà els secrets d'aquest ofici a través d'un taller pràctic.
De 10 a 14h
Una part dels objectes de la col·lecció del monestir de Pedralbes són de caràcter etnogràfic i ens parlen de la vida de les clarisses des d'un vessant quotidià, més que no pas espiritual o litúrgic. En aquest sentit, al monestir es conserven eines i recipients vinculats al treball dels horts del monestir, com ara eines agrícoles, graneres, portadores, botes, cups i cabassos i cistells.
Amb la recuperació de l'hort medieval del monestir també tenim la voluntat de recuperar els oficis tradicionals amb què es creaven aquests objectes i posar-los en valor.
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç) (Places exhaurides)
Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes
Web Monestir de Pedralbes