Jump to navigation
Divendres 23 de gener, 20:30h
Dies 22 i 23 de gener, 20:30h
Divendres 23 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener
Dies 23 i 24 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20:30h
Representació teatral 'Benvinguda a Holanda!', una obra musical a càrrec de Lur Produccions que parla del procés de dol i d’acceptació que han d’afrontar les mares que tenen fills amb diversitat funcional.
Dies 25, 26 i 27 de novembre: a les 20h
La protagonista d’aquesta història prepara un viatge i està disposada a esforçar-se al màxim perquè tot surti bé, ho té tot preparat. Però què passa quan allò que planeges no és ben bé com esperaves?
'Benvinguda a Holanda!' serà un viatge que ens endinsarà en tot allò que passa quan arribes al lloc on has d’arribar sense saber-ho.
Una obra de creació pròpia inspirada en el llibre 'Dones i mares invisibles', escrit per Raquel Olga Montllor Linares, Rosario García Aguilera, Katuy Eugenia Cruz Guerrero, Elena Valderrábano Alonso, Silvia Jiménez Alanzor, Gemma Beltrán Torres, Antonia Ruiz Magán i Guillermina Ma Sanisidro Fontecha, i publicat per l’Editorial Con M de Mujer l’any 2022.
Des de 20€ | Compra l'entrada aquí (enllaç)
Direcció: Núria Adán Tolosa i Berta Portabella González
Sala Fènix
Instagram Benvinguda a Holanda! Web Grup musical Lur Web Sala Fènix