Teatre 'Nodi: de gossos i malditos' de La Moukhles & Sentí

Teatre 'Nodi: de gossos i malditos' de La Moukhles & Sentí, un espectacle d'autoficció documental a partir de la figura del "maldito" (com els va anomenar Pau Malvido), entesa com aquell que posa en crisi l'establert, la norma.
És una conjectura personal sobre com la llibertat es va convertir en motor de canvi als anys 70 i va donar la possibilitat a tota una generació "al·lucinada" d'imaginar i jugar.
És un relat, també, de com el desencís posterior va amagar la potència política del moviment més llibertari de la Contracultura durant la Transició.
Durada: 70 minuts
Entrada gratuïta, amb aforament limitat.
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
Idea original: La Moukhles & Sentís
Direcció: Maria Donoso i Albert Boronat
Dramatúrgia: Maria Donoso, Albert Boronat amb textos de Marisa Muñiz
Interpretació: Fermí Delfa, Miriam Moukhles i Joan Sentís
Escenografía i vestuari: Miriam Alemany
Il·luminació: Gabriela Bianchi
Espai sonor: Iker Rañé
Producció La Moukhles & Sentís i El Canal – Centre d'Arts Escèniques
Institut de Cultura de Barcelona - Ajuntament de Barcelona
Web Barcelona Districte Cultural
Facebook Barcelona Districte Cultural