Jump to navigation
Dijous 22 de gener, 19h
Dijous 22 de gener, 18:15h
Divendres 23 de gener, 20:30h
Dies 22 i 23 de gener, 20:30h
Divendres 23 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener
Dies 23 i 24 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20h
Teatre 'SÍ SÍ SÍ', una obra d'Eleanor Bishop i Karin McCracken que, a través de dues històries protagonitzades per quatre joves, parla sense embuts sobre el desig i el consentiment des de la llibertat de cadascú. Un espectacle per a joves i adults, optimista, commovedor i amb sentit de l'humor.
Combinant la ficció, els testimonis de joves i la interacció amb el públic, l'actriu Clara Mingueza protagonitza aquesta obra de teatre dirigida per Joan Arqué i escrita per les neozelandeses Eleanor Bishop i Karin McCracken, que s'ha estrenat en diversos països arreu del món.
Dimecres: 20:30h Dijous: 20:30h Divendres: 20:30h Dissabte: 20:30h Diumenge: 19:00h
Un “sí” és una resposta. Una resposta afirmativa, afectiva i efectiva. Aquesta resposta però, no deixa de ser una qüestió emmarcada dins d’una situació concreta. Una circumstància i un context que al cap d’un petit instant, per multitud de variables, pot haver canviat. Segueix sent vàlid, llavors, aquest “sí”? És realment tan definitiu i absolut?
El David i la Marta s’agraden. L’Ann i el Max també. Potser estan en dues festes diferents, però les seves històries són idèntiques. Fins que realment deixen de ser-ho.
A partir de 15€ | Compra l'entrada i consulta descomptes aquí (enllaç)
Autores: Eleanor Bishop i Karin McCracken Traducció: Màrius Serra Direcció: Joan Arqué Intèrpret: Clara Mingueza
Teatre Tantarantana
Web Teatre Tantarantana