Jump to navigation
Dissabte 21 de març
Diumenge 22 de març
Del 20 al 22 de març
Del 14 al 23 de març
Dissabte 28 de març
També et pot interessar
Nova edició de la celebració dels Tres Tombs a Sant Andreu de Palomar, amb la versió pirotècnica del mite de Sant Antoni i la tradicional cavalcada, entre altres activitats.
Dissabte 10 de gener: 20:30h | Plaça de Can Fabra: Els Tres Tombs Infernals
Diumenge 11 de gener: Cavalcada dels Tres Tombs de Sant Andreu de Palomar 11:45h | Sortida de la Cavalcada 12:00h | Benedicció dels cavalls 12:15h | Benedicció d'animals de companyia
>> Recorregut de la Cavalcada: carrer de Sant Adrià, carrer del Segre, passeig de Torras i Bages (fins al carrer de Valentí Iglésias), passeig de Torras i Bages, carrer del Segre, carrer de Virgili, rambla de l'Onze de Setembre i passeig de Fabra i Puig (Tres Tombs entre el carrer Gran de Sant Andreu i el de Concepció Arenal). Espais reservats per a persones amb mobilitat reduïda al passeig de Fabra i Puig, a l'altura del carrer de Neopàtria, i al passeig de Torras i Bages, a l'altura del carrer de Santa Marta.
Assistència lliure i gratuïta
Societat per a la Festa de Sant Antoni Abat de Sant Andreu de Palomar
Ajuntament de Barcelona
Web Districte del barri de Sant Andreu de Palomar Facebook Districte de Sant Andreu