Fires i festes
,
2026
Dissabte 31 de gener
Diversos espais

Foguerons de Sant Antoni de Sa Pobla a Gràcia

En el marc del Cicle Festiu de Sant Antoni a Barcelona, nova edició dels Foguerons de Sa Pobla a Gràcia, que tornaran a cremar en diversos espais del barri. També s'han programat diferents activitats per apropar a tothom a la cultura mallorquina.

La tradició dels Foguerons de Sa Pobla és una festa mallorquina que va arribar a la Vila de Gràcia gràcies a un pare que la volia transmetre als seus fills. La festa és un veritable espectacle, on els foguerons, els xeremiers de flabiols, les ximbombes, els glossadors i cantadors, són els protagonistes. A més, cada any és punt de trobada de mallorquins i mallorquines, graciencs i gracienques.

Ja fa tres dècades que el darrer cap de setmana de gener els carrers i les places de l'antiga Vila de Gràcia s'omplen de foguerons que s'han acabat convertint en la festa major d'hivern oficiosa de Gràcia.

Programa: 

Consulta'l aquí (enllaç PDF)

Més informació: 

Et pot interessar