Jump to navigation
Dijous 15 de gener, 19h
Del 21 de novembre al 18 de gener
Divendres 23 de gener, 20h
Del 21 de novembre al 23 de gener (2026)
Del 9 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 16 d'octubre al 25 de gener
Del 3 de novembre al 30 de gener (2026)
Del 19 de desembre al 31 de gener
El calendari d’exposicions temporals a la Torre del Port continua amb l’estrena d’una mostra fotogràfica fins ara inèdita del cambrilenc Oriol Gené Rebull titulada ‘#miradesCambrils. El procés d’un iger’ i formada per un seguit de 37 fotografies en color, sobretot amb Cambrils de protagonista.
Oriol Gené prové d’una família cambrilenca vinculada amb el món de la mar, i un dels treballs que ha realitzat és el de pescador en una barca d’arrossegament al Port de Cambrils. Una de les coses que feia quan cada dia sortia a la mar, era utilitzar el telèfon per captar el paisatge que veia de bon matí. Amb aquestes fotos, a través de les xarxes socials, diàriament donava el bon dia a família i amics que es van fer addictes a aquestes salutacions. Així és com va començar la seva carrera com a iger a la xarxa Instagram, que darrerament s’ha fet molt popular i moltes persones s’hi han abocat per compartir-hi fotografies de la quotidianitat o de les coses que veiem.
Arran de la mostra i en coordinació amb el Museu d’Història de Cambrils, organitzador de l’exposició, es crearà el hashtag #miradesCambrils, on es publicaran les fotografies de la mostra, a més de promoure un concurs on caldrà enviar una foto d’una selfie amb la imatge que més agradi. La més votada serà la que obtindrà una sessió de fotos feta per Oriol Gené o una fotografia de l’exposició.
Divendres 27 d'octubre, 19h
Lluïsa Gené, gestora cultural
Gratuït
Ajuntament de Cambrils