Exposició 'Com si fos ahir' - Cambrils 2018

Exposició 'Com si fos ahir', dels artistes cambrilencs Nuri Mariné i David Callau, i la barcelonina Carme Bassa. Una mostra amb obres de les col·leccions que decoren els espais de la sèrie de TV3 'Com si fos ahir'.
De dilluns a dijous: de 8:30 a 15h
Divendres: de 8:30 a 14h
Dimecres 5 de setembre, a les 20h.
Entrada gratuïta.
Ajuntament de Cambrils.
Web Ajuntament de Cambrils