Jocs i Activitats a la Platja a Salou, 2019

Jocs i Activitats a la Platja, que consta de tres sessions que tenen com a objectiu sensibilitzar la ciutadania pel que fa a temàtiques ambientals de biodiversitat i residus, vinculades amb els seus hàbits més quotidians a la platja.
Amb aquesta iniciativa es pretén apropar els infants a la vegetació i fauna present a l’ecosistema de la platja i fomentar-ne l’observació i el pensament crític.
*Edats recomanades: nens i nenes d’entre 6 i 12 anys
De 10 a 13h
Divendres 23 d'agost:
10:00h | Platja de Llevant: Segueix el corrent
Dimarts 27 d'agost:
10:00h | Platja Capellans: Juguem a la marinera
Dimecres 28 d'agost:
10:00h | Platja de Llevant: Pop Plastopus
Activitats gratuïtes
Ajuntament de Salou i Limonium
Web Ajuntament de Salou
Web Limonium
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.