Jump to navigation
Del 29 de novembre al 10 de gener
Diumenge 11 de gener, 18h
Divendres 16 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 19:30h
Dissabte 24 de gener, 20h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
En el marc de la 12a edició de la Mostra de Jazz i Blues de Cambrils, concert de Rita Payés & Joan Fort Quartet, que conviden a un viatge sonor pel repertori del món jazzístic, incloent-hi sempre pinzellades d'altres músiques del món.
La Rita Payés i en Joan Fort es coneixen a Barcelona l’estiu del 2015. A mesura que es coneixen i comencen a tocar junts, decideixen formar un duo on deixen ben clara la seva passió en comú pels estàndards de jazz.
En aquesta ocasió, i de manera excepcional, decideixen ampliar la formació a quartet amb el mestre i mentor Horacio Fumero al contrabaix i l'Andreu Pitarch a la bateria.
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç) (Aforament limitat al 50%)
Rita Payés: trombó i veu Joan Fort: guitarra Horacio Fumero: contrabaix Andreu Pitarch: bateria
La Mar de Jazz Cambrils
Web Ajuntament de Cambrils Web Mostra Internacional del Jazz i Blues de Cambrils Facebook Cambrils, la Mar de Jazz