Exposició 'El meu tatuatge és la terra' de Josep Guinovart, 2020

Exposició 'El meu tatuatge és la terra' de Josep Guinovart, que es podrà visitar en tres espais que comparteixen el respecte i l’observació atenta de la natura i una relació especial amb la terra. Una terra entesa com a territori però també com a part essencial de l’ésser humà.
La mostra recrea l’univers que Guinovart va descobrir en arribar a Agramunt, fugint de la guerra. Forques, falçs, trills, ous o blat són elements que formen el llenguatge pictòric d’aquest artista que, lluny de representar la realitat, la presenta amb tots els seus volums i textures, convertint així un modest drap collit de terra en una meravellosa obra d’art.
Dissabte 11 de juliol, 12h
En l'acte es durà a terme un recorregut que s’iniciarà al Monestir de Poblet, continuarà per la Fassina Balanyà i acabarà al Museu de la Vida Rural.
Accès gratuït amb aforament limitat, cal reservar entrada aquí (enllaç)
Museu de la Vida Rural: 3€ (gratuïta amb l’entrada al museu)
Fassina Balanyà: 2,25€
Monestir de Poblet: 2€
Museu de la Vida Rural, Espai Guinovart d'Agramunt, Fassina Balanyà i Monestir de Poblet
Web Museu de la Vida Rural
Web Espai Guinovart d'Agramunt
Web Fassina Balanyà
Facebook Monestir de Poblet