Jump to navigation
Divendres 23 de gener, 20h
Del 21 de novembre al 23 de gener (2026)
Del 31 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 9 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 16 d'octubre al 25 de gener
Del 3 de novembre al 30 de gener (2026)
Del 19 de desembre al 31 de gener
Mesos de desembre i gener
Exposició 'El meu tatuatge és la terra' de Josep Guinovart, que es podrà visitar en tres espais que comparteixen el respecte i l’observació atenta de la natura i una relació especial amb la terra. Una terra entesa com a territori però també com a part essencial de l’ésser humà.
La mostra recrea l’univers que Guinovart va descobrir en arribar a Agramunt, fugint de la guerra. Forques, falçs, trills, ous o blat són elements que formen el llenguatge pictòric d’aquest artista que, lluny de representar la realitat, la presenta amb tots els seus volums i textures, convertint així un modest drap collit de terra en una meravellosa obra d’art.
Dissabte 11 de juliol, 12h En l'acte es durà a terme un recorregut que s’iniciarà al Monestir de Poblet, continuarà per la Fassina Balanyà i acabarà al Museu de la Vida Rural. Accès gratuït amb aforament limitat, cal reservar entrada aquí (enllaç)
Museu de la Vida Rural: 3€ (gratuïta amb l’entrada al museu) Fassina Balanyà: 2,25€ Monestir de Poblet: 2€
Museu de la Vida Rural, Espai Guinovart d'Agramunt, Fassina Balanyà i Monestir de Poblet
Web Museu de la Vida Rural Web Espai Guinovart d'Agramunt Web Fassina Balanyà Facebook Monestir de Poblet