Samà Slow Market, Parc Samà, Cambrils, 2020

Primera edició del Samà Slow Market, on un total de 25 establiments cambrilencs exposaran els seus productes en uns estands que es complementaran amb espectacles de música i màgia.
Així, les persones assistents podran gaudir de la visita a les instal·lacions del Parc Samà i fer compres a les paradetes i durant la tarda-nit tindran una oferta lúdica-cultural de caràcter familiar amb diversos espectacles itinerants i una foodtruck.
L’objectiu de l’esdeveniment és dinamitzar el comerç del municipi, l’art i l’artesania local en un espai natural i d’especial interès com és el Parc Samà.
Divendres: de 17 a 22h
Dissabte: de 10 a 14h i de 17 a 00h
Diumenge: de 10 a 14h i de 17 a 22h
10€ adults | 6€ de 7 a 16 anys | Gratuït menors de 7 anys
Comrpar entrada aquí (enllaç)
Parc Samà i Associació de Comerciants Vilacentre
Ajuntament de Cambrils
Web Parc Samà
Facebook Associació de Comerciants Vilacentre
Web Ajuntament de Cambrils
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.